tacos-night!

tranvikningen går sakta men säkert framåt, väntar som mest på nya tranvikarpapper för att slippa klippa och jävlas. och givetvis för att det blir lite roligare med speciella papper. fick hem blommiga häromdagen (svindyra) som är ruggigt jobbiga att vika med men tranorna blir iaf fina! 40 stycken är jag uppe i nu, bara 960 kvar! hahaha
 
annars har helgen inte bjudit på speciellt mycket ännu.. men snart händer det! carro kommer på besök, jag har nog sett fram emot det här mer än vad jag kan tänka mig själv faktiskt. det är konstigt när man är van att träffa någon varje dag och helt plötsligt så går det månader mellan gångerna (nu träffade jag ju faktiskt henne i augusti men ändå).
 
jag har funderat på det här med tacos och kommit fram till att det inte är en sån där rätt man som allena ställer sig och svirar ihop och dukar upp för. hur gör man om man vill ha tacos, är singel, inte vill äta tacos på dejt och ingen vän är tillräckligt nära? need advice (för jag gillar faktiskt tacos)! kan det kännas mer "lovligt" att äta det om man byter ut köttfärsen mot nåt annat? jag fattar liksom inte varför jag börjat tänka så här. men det är tur att carro kommer, för ikväll blir det tacos! :D
 
nu ska jag försöka platta ner glorian som ligger runt min skalle.. jävla hår! hoppas ni har en fin söndag!

Kommentarer
Postat av: Therése

Alltså, jag måste erkänna att jag åt tacos ibland när jag bodde på Liljansberget.. Tyckte också att det kändes som något som man inte åt själv men när jag väl hade ätit det en gång så gick det lättare! Brukade hacka upp ganska mycket grönsaker och nästa åt jag antingen tacos till lunch/middag alt. gjorde sallad av det (om jag var behov av matlåda) :)

Svar: Kanske borde ge det en chans ändå.. har rester kvar men det känns ju mer lovligt än att laga. Next time ;)
Tina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback