fem stadiga besökare

vilka är ni som fortfarande hoppas att det ska komma något liv från mig, man blir bra nyfiken! ;)

hur som så befinner jag mig numera i huvudstaden, närmare bestämt i solna. här spenderar jag kvällarna med att plocka ihop saker jag sprider omkring mig (ibland känns det som att jag är värre än ett barn) och viker tranor. det finns nämligen en japansk legend som säger att om man viker tusen stycken så får man sitt hjärtas önskan att gå i uppfyllelse. det låter väl bra? jajjamän.. here we go tänkte jag, och tog med mig carro i mitt förfall. hittills har jag vikit 26 stycken så det är många kvar.

annars jobbar jag, numera på pwc, och trivs jättebra med mina kollegor och det jag hittills gjort. ska snart dra iväg mig mot danderyd och köra igång.

i övrigt så kan jag inflika att jag är värdelös på att hitta i den här stan och går vilse var och varannan dag. jag skulle behöva en liten personlig guide, men det lär man ju aldrig få :( igår gick jag vilse där ute i danderyd i min jakt på mörby station. haha. tacka vet jag att man har mål i mun och vågar fråga sig fram.

nä nu ska jag dricka kaffe så att jag inte missar bussen. hoppas allt är bra med er kära läsare!

Kommentarer
Postat av: Therése

Jag kikar in ibland med hopp om uppdatering men om jag räknas till en av de stadiga besökarna vet jag inte? Ser för övrigt framemot en bild på transamlingen :)

Svar: Transamlingen växer.. jag ska försöka ta en bild på mina nya små vänner ::)
Tina

2014-09-25 @ 08:56:01
Postat av: Linda L

Jag tittar också nyfiket in ibland för att se om du uppdaterat

Svar: Åh, jag ska försöka bättra mig lite ;)
Tina

2014-09-28 @ 11:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback