yoga-premiär!

jag måste se mig själv som en liten tävlingsmänniska numera.. jag har nämligen börjat tävla med min gamla kollega fredrik på "funbeat". där registrerar man all träning och tävlar i minuter mot sina vänner... och ÄNTLIGEN har jag kommit om honom, BIGTIMES! han ligger på under 700 och jag ligger på närmare 1500 (sånär som på tre minuter). yes!
 
i övrigt så har jag (och emma) börjat gå på yoga. efter torsdagens uppvisning av våra yogakunskaper kan vi nog konstatera att det behövs, se nedan.
 

 .. efter att ha gått på första passet i fredags måste jag säga att det kändes som att mitt bäckenben och mina höftben förflyttat sig till en mycket bättre position. därför gick jag återigen (utan emma) på yoga idag och kände att jag var ruggigt rak när jag gick därifrån. måste fortsätta med det här. nu siktar vi på att det blir en efterbild i juni, då ska vi ha kommit närmare bilden till vänster här ovan. håll tummen!
 
nu ska jag skriva ut lite uppsatsgrejer och sen ska jag lägga pussel med utskriftens resultat. tjohoo! imorgon är det heldag på universitetet igen, fantastic.
 
hoppas ni haft en underbar helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback