det som inte får hända..

min meningslösa dag slutade med att carro hämtade mig och tog med mig till expo. där lyfte jag ett doftljus i locket.. givetvis lossnade locket och ljuset small i golvet. glas överallt. började skamset plocka ihop glaset med mammas röst i skallen "försiktig så att du inte river ner nåt".. skär mig på tummen. carro springer iväg efter personal och plåster, när hon kommer tillbaks har jag fyllt min kupade hand med blod så plåstret räcker inte. iväg efter toalettnyckel för att få tillgång till vatten och papper. blodet börjar sippra ut mellan fingrarna. snacka om kaos. värsta var väl att jag inte köpte ett skit där.. och inte carro heller.

vi lyckades med något som i princip aldrig händer.. vi kostade butiken pengar, vi gav dom inga!


Kommentarer
Postat av: Mumlan

Hucka då!
Hemskt att du hörde min röst...
Puzz

Svar: det tyder på att du fått mig att lyssna, är inte det bra?
Tina

2014-03-09 @ 16:19:43
Postat av: Therése

Huva, lät både psykiskt och fysiskt jobbigt det där! Hur är det med tummen nu då?

Svar: det var väl mest psyket som fick sig en törn eftersom det aldrig hänt tidigare.. tummen börjar efter omständigheterna återhämta sig. känns bra att kunna dra på sig skorna utan att slita upp såret på nytt :)
Tina

2014-03-09 @ 21:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback