konsten att blogga

att blogga är en konst. det är faktiskt inte så himla lätt att lyckas göra en grå vardag till något som andra vill läsa om.. det är väl därför jag nästintill slutat. men ibland händer det, jag tyckte min kommentar till min vän thererse skulle kunna vara ett ypplerligt ämne att skriva om men att det inte är speciellt lämpligt med tanke på namnet på min blogg.
 
istället tänker jag driva med en vän i ett senare inlägg, är fortfarande lite känsligt.
 
vad gör jag annars på dagarna? sitter väl mest och skriver på vår uppsats, jobbar emellanåt och skäller på boris som gör allt för att få vara på köksbänken. i skrivande stund bråkar vi om det faktiskt. jag svär när jag ser att han är på väg, han lägger sig på rygg när han inser att jag har övertaget med vattensprutan. vet inte riktigt när det här ska ta slut, kissen har bott här tillräckligt länge för att veta att köksbänken i mattes nya hem inte är ett okej plejs att hänga på.
 
nu ska jag snart packa väskan och bege mig mot universitetet.. sedan blir det yoga i eftermiddag. jag och emma är ju smidiga som kylskåp och har planer på att göra vår magnifika (se nedan) yogapose än bättre till sommaren. vi får väl se hur det går.
 
 
hoppas ni får en fin dag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback