då var det klart!

den 1 augusti blir jag stockholms-tös på obestämd tid, känns läskigt! igår tog jag mig en tripp till huvudstaden och signade ett andrahandskontrakt i solna. jättefin liten lägenhet med riktigt bra läge! nu gäller det bara att lära sig hitta i tunnelbanesystem och allt sånt shit. höll inte ens på att hitta upp till cityterminalen när jag kom tillbaks in till city. haha!

när jag ändå var nere passade jag på att käka middag och snacka lite skit med kusin, alltid lika trevligt att träffas. känns bra att ha henne där nere, den stackarn kommer att få stå ut med mig en hel del är jag rädd :)

nu måste jag ner till skolan, lång dag framför mig! yaay. hoppas ni får en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Therése

Grattis, vad skönt att du fått boende! :)

2014-04-03 @ 07:21:43
Postat av: Mumlan

Det kommer att gå så bra så. Så kan du åka ut till mostra i Grödinge oxå. Så du får lite lantlig känsla. Pendeln till Tumba åsså står hon där och ler och hämtar dig =) Puss puss

2014-04-03 @ 08:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback