mattes utvärdering..

den nya kattsanden gick tyvärr inte hem i mattes känsliga näsa, när man har kattlådan i köket så finns det inget värre än kattkisslukt och den började sippra redan dag två. jag fortsätter köpa den där svindyra kattsanden som jag tycker om (och som boris inte leker med).. men tack ändå :)
 
nu sitter jag och njuuuter av ett par skivor blodpudding, kom från spinningen för ett tag sedan och behövde verkligen lite middag. mums!
 
vi tog en sväng hem till sollefteå i helgen, var riktigt skönt att få komma hem och släppa allt vad skola heter.. dessutom fick vi med oss en jävla massa mat hem. andreas följde nämligen med mammas åke ut på fisketur på lördagen och lyckades dra upp storfirren, en meter lax och ett par öringar tackar man inte nej till :) nu är bara frågan när vi ska lyckas äta upp all denna fisk men det löser sig :)
 
nä nu ska jag skruva igen lingonsyltsburken, packa en matlåda och götta ner mig i plugget igen. ingen rast, ingen ro.
 
hoppas ni har en fin kväll iaf!

Kommentarer
Postat av: Mumlan

Mmm, 9,5 kg lax tillhör inte vardagsmat precis hahaha.
puzz

2013-10-17 @ 09:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback