long time ago

ikväll ska jag träffa manshataren, jag har nästan glömt hur hon ser ut eftersom det var så himla längesedan vi träffades. alldeles för längesedan! hon kommer säkert få en chock över mitt nya leverne eftersom jag lagt på mig några extra kilon sedan sist.. men dom ska bort dom också, snart. hur som så kommer det bli riktigt roligt att få snacka lite skit :)

igår kändes nerven riktigt bra så vi tog en långpromenad med lite jogging efter älven vilket jag tydligen inte skulle ha gjort då det retade upp den rejält. men idag känns det lite bättre igen, ska ta mig en liten promenad till preem och hämta min glossybox.. frågan är bara om jag ska göra det innan skolan eller efter. har ett övningstillfälle från 13-15.

sen över till något roligare, och mer skrämmande. igår var vår lilla kissemiss inne i klädkammaren och rotade runt.. kommer glatt ut med en nyfunnen vän - en ouppblåst ballong. jaja tänkte jag (säkert andreas också) och lät honom leka med den.. det såg ju så roligt ut. ett par minuter senare är ballongen borta, den lille fan har svalt den hel! vad gör jag nu?! jo jag hoppas att han bajsar ut den.. blir till att leta i kattlådan efter en lång röd sak.

på tal om det så går han in där nu.. håll tummarna!

nu ska jag ta och göra mig klar för antingen promenad eller övning. ha're bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback