vi vann!

bakifrån.. alltså herregud! det var bara fyra lag med i tävlingen och det var sjukt svåra frågor (varvat med typ två lätta). men vårt lag försökte iaf och vi lämnade in tentan i tid, jag är nöjd med vår insats men anser väl att vi var värda mer poäng.
 
idag har vi däremot en sån där superduperkul tenta igen, en deltenta i koncernredovisning! hoppas det går lika bra som förra veckan, och att det känns lika roligt :) men först ska jag lämna kisse hos veterinären, han har varit fastande i snart 11 timmar och har inte fått dricka vatten sedan klockan sex. det värker i mattehjärtat! men han fattar ingenting och myser på som vanligt.
 
annars händer inte så mycket, jag fyller snart år vilket innebär att det ska bakas och göras en massa annat här hemma på tid som inte finns :) äh jag får göra det bästa av timmarna helt enkelt, så länge jag får sova ut funkar det ju!
 
nu ska jag ta och packa väskan och göra boris klar för biltur, wish us both good luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback