suck

jag har lyckats missa en slags deadline för ett test. hur lyckades jag med det? jo det ska jag säga er.. jag läste inte mailet tillräckligt noga för att uppfatta att det stod INNAN fredag utan det ser jag först idag. nu hoppas jag att det ska vara okej att få göra testet efter klockan tolv idag vilket jag har planerat att göra hela veckan. det är så himla mycket nu!
 
igår var carro här efter plugget och hjälpte mig att baka inför helgens kalas, det blev elvis presley cupcakes (recept av leila lindholm) och här är resultatet:
 
 
fin va? och dessutom supergod!
 
i övrigt så försökte jag hänga med i hockeyn och därefter påbörjade vi smörgåstårtan och kom inte i säng förrän efter elva.. blev en låååång dag med tanke på att jag började dagen på jobbet!
 
nu ska jag packa ner datorn i väskan så att den finns med mig när jag ska sätta mig och fila igenom det där testet..
 
 
ps. boris mår efter omständigheterna bra, han är livligare än vanligt och har lyckats klösa sönder mitt örngott. tack för den kisse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback