kalas utan kaka..

igår firade vi andreas mamma men den här gången hade vi med oss en full "lunch-kasse" med käk eftersom vi har vårt lilla kostprogram.. bara därför så bakade jag i fredags en kaka för att ersätta tårtan, en pepparkakskaka. måste bara säga bläääää! inte ens hallonen kunde rädda upp den men vi åt och försökte se glada ut.

inger hade gjort en västerbottenröra och hällt över kycklingfilé till middag, det var väl det som högg emot mest.. att inte få smaka av den där ljuuuvliga doften. men det vi åt var inte fy skam heller; potatis och morots-plättar med fläskfilé, sallad och en jääävla massa keso :)

idag väntar en massa skrivande på universitetet, ska infinna mig om exakt 31 minuter. wiihoo! borde nog börja göra mig klar så att jag kommer i tid.. måtte vi bli klara imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback