femte felet..

carolin har en finn-fem-fel-tävling på sin blogg där man kan vinna något (visserligen tror jag inte att det är något materiellt utan kanske något fint skrivet i ett inlägg eller så ;) men jag har suttit i EVIGHETER för att hitta det femte felet, det finns helt enkelt inte. så jag tog mig i kragen, skickade in dom fyra fel jag hittat och tänker nu avlägga min tid på att vaxa benen för jag ska vara ärlig och säga att det är JÄVLIGT längesedan nu och jag kan snart börja tävla med andreas. kul att gå på gymmet med hairy legs varje dag ;)
 
det här är typ min första riktiga sovmorgon på evigheter, den lyckades boris förstöra. fan! hans enda mål i livet är att få upp mig ur sängen (iaf så fort andreas klivit upp).. allt för att vi ska befinna oss på samma ställe så att han har koll på oss. lets gather the "family" tycker boris.. min engelska svek mig lite där, flock hade varit ett bättre ord. men problemet är att han inte ger sig när andreas dragit på jobbet utan att han fortsätter stångas, kurra ihjäl sig och springa in och ut under täcket. på söndag ska jag banne mig sova. sådeså!
 
nu ska jag bege mig mot badrummet och hoppas att vaxet räcker till.. hoppas ni får en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback