dagens plan

.. att lära mig hela kurslitteraturen på ungefär 8 timmar.. good luck tina! imorgon är det nämligen tenta, dock "bara" en begreppstenta men ändå. bara jag klarar den är jag nöjd och lite har man ju med sig från att man suttit och skrivit om allt, men mycket ligger fortfarande kvar i boken.. orört!

innan tentaplugget blir det ett par timmar med brudarna, försöka skriva lite på uppsatsen och sedan gå på handledning.. vet inte riktigt om jag känner att handledning är min grej idag efter att han (handledaren) gav felaktig info igår.. less! menmen sista tillfället att verkligen fråga om det vi behöver fråga för att sedan skriva utav bara fan fram tills på onsdag.

nog om skola.. ni kanske är lite nyfikna på fitnessfighten?

jag tycker att det går bra för oss båda, jag känner mig som en tarm på morgonen när jag vaknar (i jämförelse med för en vecka sedan alltså) och har tappat ett par kilon :) vad mer kan man säga? vi tränar och äter all vår lediga tid känns det som.. andreas lagar mat också eftersom jag har så himla mycket i skolan nu..

nä jag borde nog packa väskan och borsta taggarna istället.. hoppas ni får en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Mumlan

Duktiga ni är!

Stolt =)))

Puzz

2013-01-10 @ 07:35:24
Postat av: Carolin Dahlberg

Ni är superduktiga! Bara en fråga, hur känner man sig när man känner sig som en tarm?

Svar: alltså tunn som en tarm, som tunntarmen.. och man känner väl det så när man känner sig tunn? eller ... äh jag kan faktiskt inte definiera och wikipedia har inget svar =/ skicka ett mess till 118118, dom kan ju allt ;)
Tina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback