2 dagar

imorgon klockan 12 är jag kanske, förhoppningsvis, en fri människa i två hela dygn! dock sägs det att alla grupper brukar få någon restuppgift så jag misstänker att vi kommer få den värsta någonsin, bara för att jag inte orkar.

idag däremot ska vi inte granska vårt eget arbete utan en den gruppen vi ska opponera på, läste igenom lite snabbt igår och måste väl säga att dom fick mig intresserad iaf :)

i december köpte jag en ny bläckpatron som jag fick installera förra måndagen och fick på kuppen uppleva en av boris bravader.. igår tog bläcket slut. det var första och sista gången jag köpte inkclubs egna jävla skitpatroner. patronen jag haft innan har räckt hela hösten nästan!! det tycks då alltid jävlas för mig när jag som minst har tid med det..

nä nu ska jag ta och göra mig klar för en underbar dag på universitetet.. och wiihoo vi har grupprum 10!

Kommentarer
Postat av: Mumlan

Lycka till!!!
Du kommer hem som en ny människa idag, jag lovar =)
Puzz

2013-01-17 @ 09:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback