en enda röra..

det tar tid det där med jobbsökande, jag vet inte riktigt var jag ska börja eftersom alla firmor jag föreställer mig inte behöver sommarvikarier. nu pyttsar jag ut mitt personliga brev och cv till dom jag tycker är mest intressanta och håller tummarna!
 
dagarna bara flyger iväg och jag har ingen aning om vad jag egentligen pysslat med.. trodde iaf att jag åkte på en avbeställningslunch i onsdags men det visade att det var helt tvärtom! jag ska få börja jobba igen :D superduperkul! nu är det bara att se till att strukturera upp skolan, vilket känns som en omöjlig uppgift den här veckan, och sedan är det bara att tuta och köra!
 
annars händer inte så mycket, min stackars karl är förkyld och det är jättesynd om honom (på riktigt). jag har dock inga botemedel och en massa annat att göra så han har fått ligga i soffan och myst med sig själv (för boris behagar inte att vara där inte jag är tydligen)...
 
nä nu ska jag ta och fila lite på livet, sen blir det bodypump med frida! tjohoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback