premiär!

idag ska jag vara lärare för första gången i hela mitt liv, dock bara hjälplärare eller handledare eller vad det nu kallas men det ska bli riktigt roligt! har tragglat mig igenom uppgiften och försökt förstå varenda liten del för att kunna hjälpa till på bästa sätt, hoppas det inte kommer för svåra frågor bara ;)
 
annars rullar livet på i full fart, tiden räcker inte riktigt till utan jag har fått lägga bloggen på hyllan i ett par veckor för att göra annat. nu har jag däremot haft två lugna kvällar där jag hunnit damma och pyssla lite här hemma så det ser ljusare ut framöver.. har massor att berätta, har ju till och med varit i stockholm en sväng!
 
men nu ska jag spela candy crush och göra mig klar för lite skola och sedan blire after work med jobbet, tjohoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback