konsten att gnälla!

jag är så förbannat jävla less på min "ischias", den liksom fäller krokben för mig lite nu och då. i förrgår åkte vi lite bil vilket resulterade i att nerven (tillsammans med ett par dagar i klackar) blev lite grinig och började småjävlas.. dock alldeles lagom för att det var överkomligt. just då bestämmer vi oss för att ta en liten promenad vilken efter ett tag resulterade i lite jogging.. problemet är väl att när vi varit hemma i typ tio minuter så börjar det småjävlas igen (har ju faktiskt mjukat upp sig lite under tiden vi sprang) och runt tio kan jag inte ens vända mig själv i sängen.. i hate it!

men nu på morgonen känns det återigen lite bättre, har kletat på mig lite voltaren gel och hoppas att det gör underverk under dagen.

ikväll åker vi iväg till långron (det jag tidigare kallat nordingrå) för att fira att våren kommit.. ska försöka dansa soldansen på vägen till bussen för jag vill då inte ha vädret vi hade igår.

nu måste jag nog göra mig klar. hoppas ni får en fin valborgsmässoafton!

Kommentarer
Postat av: Mumlan

ha en fin helg själva, du å grabbarna =)
puzz

2013-04-30 @ 07:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback