beskattning

då var tredje och sista ämnet igång för terminen, beskattningsrätt. jag är så uppe i varv över kurserna som jag valt att läsa så allt känns som lätt som en plätt. gick superbra på tentan i förra veckan och nu ser jag fram emot en lite lugnare vår innan universitetet klappar igen för sommaren :) juridik är ju rätt slappt, i min mening iaf.
 
påsken firades inte i nodingrå utan i nordmaling, rättare sagt i långron som therese kommenterade. jag måste ha sovit när jag skrev inlägget, eller varit grymt förvirrad iaf. på torsdagskvällen blev det yatzy och plump innan vi skallade kuddarna, fredagen bjöd på spiggfiske och grillning vid havet. riktigt mysigt!
 
..sedan drog vi vidare, med katt och packning, mot mamma. där väntade en påskmiddag och fredagsmys i soffan :) jag tror att årets lets dance kommer vara något alldeles speciellt, jag bara älskar maria montazami så så länge hon är kvar kommer jag nog kolla! på lördagen åkte vi vidare mot pappsen och spenderade lördagseftermiddagen i solen. önskar att jag kunnat sitta där varje dag! ..och slutligen söndag då, tog en tripp förbi en vän och sedan in till stora staden (i det här fallet lilla sollefteå) för att fira styvbror som blivit gammal, hela 30 år!
 
en härlig helg säger jag, förhoppningsvis andreas men jag tror boris har blandade känslor. torsdagen bjöd honom på både hund och barn, hunden var väl okej men viktor (1,5 år) tyckte boris var en fin prick och jagade honom med orden "eng kakk" överallt i stugan :) när han kom till mamma blev det med andra ord semester så han la sig direkt i den bädd mamsen fixat.. sicken en!
 
 
nu blev klockan helt plötsligt hur mycket som helst. vi har hur som kommit hem och börjat vardagen igen :) nu ska jag till jobbet!
 
ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Carolin Dahlberg

"jag tror att årets lets dance kommer vara något alldeles speciellt, jag bara älskar maria montazami så så länge hon är kvar kommer jag nog kolla!"

Tina. Är det verkligen du som har skrivit den här meningen?

Svar: haha. ja faktiskt :)
Tina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback