hej då frida!

sitter i fotöljen för att inte kunna se tv'n (dom visar marley & jag och om jag ser den så bölar jag på studs, hann se typ 10 minuter och så fort hunden kom med så kom tårarna), istället sitter jag här i ett hörn och tittar på andreas och frida som tittar på filmen. snart ska vi skjutsa frida till tåget och vinka hej då, 00.38 börjar nämligen hennes resa mot canada! kommer bli tomt här hemma, nu är hon ju som inbodd nu. börjar bli lite avis och ångra att jag inte sökte in till utlandsstudierna men jag hoppas att det lägger sig, jag börjar ju min femte termin (!!!) imorgon här i umeå och det kommer att bli superskoj! finansiering, räkenskapsanalys, entreprenörskap och vetenskaplig metod står på schemat för hösten och dom två förstnämnda lär vara dom jag rankar högst (iaf efter en diskussion med carro).
 
nä nu tog filmen slut så ska ta och vara social.. hoppas ni haft en fin söndagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback