dags att styra upp!

jag tror att det är dags att styra upp livet, går det att lägga upp något slags schema där man kan "boka" tid med mig? typ helger och sånt.. helgerna räcker ju inte till!

men nu närmast ligger väl tentaproblemet, det är samma visa varje gång. hur lär man sig så mycket som möjligt under en vecka? går det att skjuta på tentaplugget i tre dagar till eller inte? frågorna är många och jag börjar bli lätt panikslagen. grupparbetet börjar hur som gå mot sitt slut och jag är nästan helt nöjd, nästan! ska bara vända uppochned på det en gång till bara.

imorgon är det någon slags halvdan sovmorgon, föreläsning klockan nio till tolv och därefter blir det tuta och köra tills vi är färdiga. för färdiga ska vi bli imorgon, punkt slut.

nu är det kväll; ska diska av stekpannan, borsta taggarna, ta en snabb-dusch och sedan soooova! hoppas ni får en underbar natt.. själv får jag krama kudden eftersom min älskling är på vift i luleå.

najti-najt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback