överlevde!

igår morsse (alltså ursäkta men hur stavas det egentligen? tycker mig ha olika stavningar vareviga gång och ingenting ser klokt ut, morse är ju morse-kod eller hur? hmm.. måste forska i det här)..

MEN..

igår morsse eller snarare i förrgår kväll bestämde jag mig för att återigen börja åka med andreas till iksu på morgonen för att sedan promenera hem.. problemen var att när morgonen kom så lyckades jag somna om och sov tills han skulle åka, det blev inget iksu. istället frågade jag honom vad det var för väder i hopp om att kunna masa arslet ur sängen och ta mig en morgonpromenad, svaret blev: det spöregnar. gissa vad som hände då?

zzzzzz...

igår kväll bestämde jag mig på nytt att jag skulle på iksu och idag gick det faktiskt att kliva upp, halleluja! väl på väg till anläggningen (i bil då såklart) bokade jag in mig på ett 40 minuters spinningpass bara för att prova morgon-spinning för en gångs skull.. JAG ÖVERLEVDE!!

nu måste jag bara komma på hur jag ska lägga upp mitt framtida tränings-schema och hur jag ska undvika förkylningen som ligger och lurar i min kropp.. tips?

nu ska jag ta och packa väskan, dricka kaffe och rusa till skolan..


ps. min mor har köpt sig en smartphone, jag är lite smått stolt! :)

Kommentarer
Postat av: Therese

Chocka kroppen med c-vitamin, jag brukar ta två brustabletter på morgonen och två på kvällen om jag börjar känna något. Också håller man tummarna!

2012-10-17 @ 09:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback