huh?

dagarna springer iväg och jag vet inte riktigt hur jag ska hinna med allt som egentligen borde göras, känns som att jag sitter med grupparbete från morgon till kväll just nu (och det utan att komma framåt). förhoppningsvis blir det bättre efter idag.

jag jagar fortfarande mr right (katten) och har två potentiella kandidater som vi tänker titta på till helgen så vi får väl se om vi blir med katt snart då :D hihi.. dags att köpa kattlåda med andra ord och sätta sprätt på pengarna som trillade in på kontot idag. wiihoo! not.

nämen alltså jag har inget vettigt att skriva så jag lägger ner och hoppas på kreativitet lite längre fram (och intressanta händelser!)

hoppas ni får en fin dag!


ps. andreas har slutat nynna, han tvångsnynnade en julsång igår men den tycker jag inte räknas..

Kommentarer
Postat av: Carolin Dahlberg

Det kommer gå fram och bak och hit och dit ända till sista dagen när ni ska skicka in det - håll ut, jag vet att det är en hemsk tid. Jag hoppas att Mr right dyker upp! Tvångsnynnande är inte bra, jag tycker att det är bra att du håller någon standard.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback