AVIS!

jag vill också gå på walmart, se på kanadensisk hockey, dricka konstiga drinkar på någon annan pub än e-puben, prata engelska (eller amerikanska) hela dagarna, äta stor jävla buffé till frukost, lunch och middag (även kallad mealplan, eller nåt liknande?), överväga att färga håret rött för att bli mer lik skotte, öva på att vara trevlig, bli mer orenlig av mig.. etc etc men framför allt umgås med mina vänner som befinner sig typ exakt överallt i hela världen.

det kallas tisdagsångest och uppstår efter att man läst samtliga bloggar om vad som händer utanför tråkiga lilla regniga umeå!

nu ska jag gå till skolan, sådeså!

Kommentarer
Postat av: Mumlan

Såja lilla vän, lugn och fin nu.
I Ramsele har det kommit 3 cm snö. Så du har det inte värst.
Snart kommer ju Mumlis och Åke och hälsar på.
DET är väl nåt att se fram emot, eller hur? hahahaha
Puzz och JAG älskar dig jag =)

2012-10-16 @ 09:03:58
Postat av: Carolin Dahlberg

Jag brukar ha onsdagsångest som innefattar att sakna det tråkiga lilla regniga umeå med marabou-chokladkakor, gott kallt kranvatten och framförallt mina fina vänner! (Man kan alltid få det bättre vet du tinis... ;)

Svar: Jo man kan ju det Carran, du är klok som en bok ;) Men det är ju tur att vi saknar varandra iaf så att saknaden är ömsesidig, jobbigt annars..
Tina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback