30 år!

idag fyller min bästa andreas år! men firandet började redan igårkväll eftersom jag tyckte det var lite taskigt att han skulle en present man vill prova på en gång på morgonen innan man åker till jobbet.. så efter lite övervägande så hämtade jag paketen igårkväll och han fick öppna.. ett xbox! gissa om han blev glad och jag filmade allt :) hihi. dessvärre tror jag att jag är sämst vad gäller att lägga upp film så jag skonar honom från det ;)
 
nu på morgonen så "försov" vi oss såklart vilket blev 20 minuter mindre frukost än vad vi tänkt men macka hann vi med ändå.. mumsig födelsedagsmacka!
 
 
men nu är mackan uppäten, födelsedagsbarnet på jobbet och jag sitter här och väntar på att tentan ska börja.. klockan nio ska jag skriva så pennan glöder så att jag får ta helg. bara att hoppas att det går vägen..
 
till nåt annat..
 
när jag dammsugade sist (eller ja inte sist nu då) så blev jag döv vilket gjorde att jag bestämde att vi skulle ha en ny jävla dammsugare för att det skulle vara mer harmoniskt att göra rent här hemma. så vi åkte iväg till ica som hade ett erbjudande på en "classig silence" och tog såklart med oss den hem, här är min nya skönhet!
 
 
 
och vi är numera bästa kompisar (har redan dammsugat en sisådär två gånger om dagen och vägrar ställa undne den i städskrubben..)
 
 
förutom att dammsuga så gör jag inte speciellt mycket på fritiden, troligtvis eftersom jag inte haft någon.. oftast är det här bilden jag möter runt sju på morgonen..
 
 
för att vandra rakt igenom till vårt älskade grupprum och packa upp böckerna..
 
 
unde tentaplugget har vi haft en del problem, paulina har en tendens av att komma med större chokladbitar än vad jag har.. hon prioriterar helt klart rätt här i livet, se själva!
 
 
men shit happens.. jag har överlevt!
 
nu ska jag ta och borsta taggarna, dammsuga under bordet, plocka undan lite i vardagsrummet och ta en bild på diskberget som skapats under dom senaste två dagarna..
 
ha en fin dag och håll en tumme för mig mellan nio och ett!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback