12.11.22

andra terminen jag gick här, våren 2011 alltså, så fick jag en kallelse till läkaren. jag gick dit, den jäveln fick mig att sluta ta min medicin och jag hamnade på sjukan. jag sa att jag inte ville träffa honom något mer men det budskapet verkar inte ha nått fram, idag har dom nämligen bokat upp mig med honom igen. nu ska jag vara lite taskig men det är en kines som inte kan säga r vilket gör allt lite komplicerat eftersom läkare är kända för att prata i oförståeliga läkartermer = utan r.. ännu mer oförståeligt! frågan är nu vad han tänker tuta i mig idag, jag ska gå dit.. hårdhudad.

hoppas ni får en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Mumlan

Lyckat till och stå på dig. Hälsa från Mamma, så de så

Puzz puzz

2012-11-22 @ 08:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback