ups!

vi spenderar varje dag (nästan) i universum på universitetsområdet, grupprum tio är för det mesta bokat av oss och det känns som att det är i vår ägo. igår hade vi däremot bokat rum nio vilket kändes lite weird men shit happens. runt elvatiden kanske går jag på toaletten som är placerad enligt bilden här nedan...
 
(en sann konstnär!)

när jag gjort mina behov och fyllt på vattenflaskorna så ska jag gå tillbaks till vårt rum, av ren vana går jag rakt in i rum tio. där sitter tre chockade tjejer (fanfanfanfan, inte mina tjejer)! jag fick mig en skrattattack och fick väl med mig dem att se det komiska i det hela också, sedan sprang jag (tre meter) till vårt rum och skämdes lite.

så kan det gå.

det händer inte så mycket annars, vi jagar efter 80-90-talskläder inför helgens galej och mina är väl "klara" men det är värre med andreas. måste nog gå på jakt efter något neonfärgat idag.

någon som har ett fult svettband i typ frotté?

nä nu måste jag leka med kisse lite grand innan det bär iväg till grupprum.. 9? eller 10? ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Carolin Dahlberg

Hehe... vanor sitter djupt! Ser framför mig hur du helt självsäkert och solklart kliver in i rummet för att inse att det inte är rätt grej.. ;)

Svar: hahaha!
Tina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback