onsdag och kursstart..

då var det onsdag och min första sovmorgon på evigheter (på en vardag alltså) men lyckades såklart bara sova till strax innan nio, suck! nu sitter jag och finurlar på om jag ska gå på spinning eller göra nåt annat. lutar nog mot spinningen.
 
hade ju tenta igår, kändes riktigt bra.. vet en sak som jag skulle gjort annorlunda men en liten grej kan jag nog leva med. om jag inte fått godkänt på den här tentan är det lika bra att lägga ner alltihopa, då har jag helt enkelt inte fattat vad kursen går ut på.
idag är det dock kursstart, det är det jobbigaste.. att ha tenta ena dagen och kursstart dagen efter. tack och lov så är den klockan 15.15 så man hinner ju med en hel del innan dess.
 
sitter iaf och dricker kaffe, idag med nostalgitouch:
 
 
minns du mamma?
 
den här muggen hittade jag när jag var och hälsade på mamma i avesta någon gång under första eller andra året på gymnasiet.. sen fick jag den i julklapp av min kära mor och hittade den när jag städade ur allt hemma hos pappa i somras. givetvis fick den följa med upp till umeå :D
 
(om ni är uppmärksamma så ser ni mina monsterhänder i bägge bilderna - scary!)
 
nä ska ta och härja upp kissemiss nu och sen dra på mig träningskläderna för att träna bort dubbelhakan ni ser på bilderna ovan.
 
ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Carolin Dahlberg

Vilken tjusig kopp! Hur mår kissen? Jag längtar så tills jag får mysa med honom :D klart att du klarar tentan, du är jätteduktig!

Svar: kisse har bara två dagar kvar på sin örondroppskur så efter det hoppas vi att han ska må bra och inte vara hispig varje morgon när vi kliver upp (av rädsla för örondropparna).. tentan gick verkligen grymt så jag tror nog att jag är godkänd, fick 23 p på pm'et också, riktigt nöjd! dock drömde jag om att det stod 11 på resultatet men jag hoppas att det bara var bullshit (på tentan alltså)..
Tina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback