kvällspromenad

efter en heldag på universitetet kom jag hem till en överfylld brevlåda och hittade ett brev vi inte kunde kännas vid, blev dock riktigt nyfiken eftersom det var ett sånt där stoooort kort från en fotofirma.. menmen man får ju inte öppna annans post så efter middag och mer pluggande tog vi oss en kvällspromenad för att "posta" brevet på nytt fast då i den rätta ägarens brevlåda. där var det låst som synd var så fick inte smyga in ett brev på kvällen, hade varit riktigt spännande!
 
istället fortsatte vi ner på stan och postade vid ica bågen (hoppas att damen som skulle ha kortet inte behöver det idag bara) och sedan invigde vi nya gångtunneln under E12, snacka om att den är fin!! jag är mäkta imponerad och vi förstod helt plötsligt varför det tagit huur lång tid som helst att göra den klar. där ska jag gå fler gånger, bara för att, och hoppas att inte några snorungar förstör upplevelsen!
 
efter tunneln gick vi mot haga och bestämde oss för att gå förbi vår gamla lägenhet för att möjligen tjuvkika in lite grand.. när vi kom så pass nära att vi kunde se fönstret så har dom täppt igen det med en pappskiva. ni som varit och hälsat på vet att det inte var direkt "ljust" i den lägenheten, det fanns två småå småå källarfönster och ett halvnormalt. det är det halvnormala som är tilltäppt och det måste kännas som att hälsa på/bo i josef fritzl's källare där nu.. shit! nä tacka vet jag vår stooora ljusa lägenhet, så härligt!
 
nu ska jag iväg på gästföreläsning och sen blire grupparbete med brudarna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback