igen!

presentationen gick bra, opponeringen gick bra och tentaplugget har därmed börjat. tiden går så sjukt snabbt kom vi fram till igår, inte var det fem veckor sedan vi tentapluggade sist? kändes mer som att det kanske var typ två.. men det ska nog gå den här gången med.

förra tentan gick ju bra, önskar mig bara ett halvt poäng till så att jag kunde få vg i kursen, har lämnat in tentan för "omrättning" eftersom han som skrivit tentan har uttryckt sig som en kratta! dessutom tycker jag personligen att han var sjukt hård i sin rättning.

boris var som sagt hos veterinären igår, det gick bra men han tyckte inte om att få tops i örat! numera ska vi själva göra det och droppa i örondroppar två gånger om dagen, inte speciellt populärt så här på morgonkvisten. men vad gör man inte för att den lille rackaren ska bli frisk!

nu måste jag nog göra mig klar, hoppas ni får en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback