12.11.29

om ungefär tre timmar börjar vår presentation om vår affärsidé och om ett dygn och sju timmar har vi studentföreläsning för att sedan börja med tentaplugget.. känns underbart att den här kursen börjar gå mot sitt slut!

jag läser entreprenörskap, det är rätt flummigt och inte riktigt min grej men har helt klart varit en rolig kurs eftersom vi fått lite fritt spelrum på vad vi skriver om, och givande!

annars händer inte så mycket, försöker hålla igång träningen vid sidan av studierna och funderar på att vara med i fitness-fighten i januari. någon som testat? bara jag ger mig fan på något så går det ju faktiskt!

äh.. jag måste göra mig klar och öva en sista gång. börjar bli lite smått nervös.. wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Carolin Dahlberg

Tycker absolut att du ska vara med i fitnessfighten, låter som en riktig motivation! Hur gick presentationen?

Svar: ja jag tror också det :) det gick faktiskt riktigt bra, bägge två ;)
Tina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback