08.43 söndag

känner djup ånger att jag tog på mig att köpa biljetter till januaris lilla resa.. iaf just nu. det kommer nog kännas bättre sen. jag är sjukt trött, boris har härjat med mig hela morgonen och husse duger minsann inte, matte är helt klar myyyysigast! suck.

sorry.

igår shoppade vi julklappar, eller två stycken iaf.. tre! det innebär att jag snart är klar :) sedan tog vi oss ett par rundor på butiker och bytte trasiga grejer och sånt = en riktig shoppingdag i kassar räknat men inte i pengar.

blev oxfilé och klyftrotsaker till middag (köttet var alldeles perfekt), glass och varma hallon till efterrätt och såklart såg vi på så mycket bättre. en helt vanlig, tråkig lördagskväll men ack så mysig :)

nä jag måste väl packa väskan så att jag kan ta mig ett träningspass efter att biljetterna är köpta (fan tar den som köper alla biljetter innan jag hunnit få åt mig fem), i eftermiddag blir det middag med svärföräldrarna och svägerska m sambo sedan bär det iväg på julshow :) finns med andra ord en risk att det blir julpynt imorgon!

ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback