screaming

magen gör nästan ont av hunger men jag vet inte riktigt vad jag ska tysta den med.. har bestämt mig för att vänta på karln innan middagen serveras och vem vet när han kommer hem, tar ju ett tag från skellefteå till umeå. aja. kanske kan smygsmaka lite ändå.

idag har jag inte gjort speciellt mycket, precis som vanligt. pillat lite med seminarieuppgiften, varit på promenad och handlat.. diskat två gånger, yay! lika roligt när man hittar disk som man inte trodde fanns när man blivit klar en gång.

nu tänkte jag att jag skulle skriva ett snitsigt inlägg här men det kommer nog inte bli så snitsigt när jag väl tänker efter, lika bra att jag lägger ner det på en gång kanske.

en fin dag har det varit iaf, om än lite kall.. nu längtar jag till sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback