piffelipiff!

jag är så sugen på att göra nåt nytt här hemma, fixa vardagsrummet eller nåt men börsen säger verkligen nej.. tänk en ny soffa, en fondtapet, att hänga upp spisen och hitta den perfekta tavlan.. ååh!

menmen, istället nöjer jag mig med små små projekt.. som köksbordet och någon tavla till köket typ :) det blir bra det med.. balkongen ska väl snart få sig omgång så det ska också bli roligt!

annars så rullar livet på, jag äter min gröt.. dricker mitt kaffe.. och har varit på iksu två dagar i rad nu (det tar sig!). planen är väl att ta sig dit imorgon med och det borde ju gå bra!

äh nu svamlar jag bara på, får återkomma när det händer något roligt.



ps. jag är så impad över min käre sambo, det är mer än fyra månader sedan jul och över sex månader till jul men han går och nynnar på "hej tomtegubbar" fortfarande/redan.. underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback