konstigt..

när jag bodde i sollefteå så hade jag så mycket mer att skriva om (känns det som) än när jag är här i umeå, det händer ingenting.. eller jo det gör det visst men det känns inte som att det är nåt vettigt.

hur som så spenderade jag hela dagen på universitetet igår och har väl planer på att göra detsamma idag.. håller på att sippa i mig kaffet nu så efter det är det bara taggarna som ska borstas innan det bär iväg. har dock inte bestämt mig om jag ska försöka joina någon grupp eller sitta själv, det är klurigt med juridiken.

menmen nu är det bara en vecka till tentan så bara att köra hårt!

igår tog jag och andreas en löp-promenad, lite intervaller fick det bli till en början.. måste ju starta lätt. hoppas att vi tar oss iväg ikväll med, det behövs verkligen! men nu börjar vädret bli sämre igen så vi får väl se.. inge roligt att vara ute i spöregn!

efter det så tog jag en tripp till nh och hälsade på gänget som satt där och förfestade inför gårdagens galej.. själv tog jag det lugnt med en ramlösa :) misstänker att dom inte är på topp idag men att dom hade grymt roligt.

nä nu är klockan halv nio, måste bege mig! ha det fint :)

Kommentarer
Postat av: Mumlan

Att skriva o, det kanske beror på att du läser och jobbar. That´s it

Puzz

2012-05-31 @ 09:56:33
Postat av: Therése

Jag känner exakt samma! Förut hade jag typ hundra grejer att skriva om men nu känns det som om det inte finns någonting? Eller så var det att man hade mer tid förut så man kunde skriva om vad som helst bara för att sysselsätta sig?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback