fresh express!

efter ett evinnerligt svärande, blödande knogar och skinnflådda fingertoppar så har jag lyckats tjata till mig en (nog för att jag betalade den själv).. men låt mig presentera, my new love!



från och med nu ska vi skiva och riva saker dagligen.. den är med andra ord varmt välkommen!


hur som.. i lördags så var vi på 30-årskalas, hade riktigt trevligt och hade sån tur att vi fick hämtning av svärfar! man är ju bortskämd.. så vi sov såklart där och tog tillfället i akt att börja slipa på vårt nästa köksbord (mitt är lite litet), så då var underredet färdigslipat och klart för målning, nu hoppas jag att det kommer finnas tid till målning innan jag åker hem över sommaren..

men nu i veckan vankas det faktiskt tre dagar med skola och därefter hemfärd för att gå på reunion med klasskompisarna från nian.. är så jäkla taggad! jag har nog längtat efter det här sedan vi gick ut från kyrkan den där soliga dagen i juni 2002.. tänk att det redan gått 10 år! i övrigt så hoppas jag kunna träffa alla nära och kära och även göra ett besök hos nykomlingen i familjen.. myys!

nä nu ska jag nog ta tillvara på den underbart soliga dagen en stund.. läsa lite på balkongen får det nog bli :)

ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Mumlan

Ja tänk när Åke körde upp sin camaro för din skull, till din skolavslutning, de du =)

2012-05-07 @ 09:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback