fin dag!

kanonväder ute men jag vågar inte riktigt utsätta mig för vårvärmen på riktigt så jag har krypit ihop i soffan med balkongdörren öppen.. förkylningen har inte gett sig än =/ dynga!

men det är en ypperligt fin dag för ett tandläkarbesök, hoppas att det inte svider allt för mycket i börsen när dom beslutar vad dom ska göra med mina tänder. liiite nervös, inte för tandläkaren utan för kostnaden.

i helgen blev det hyffsat lugnt, en tripp på stan i lördags och sedan film- och fotbollskväll och igår tog vi en tripp till andreas föräldrar.. när vi väl var där så fixade vi lite med köksbordet också så nu är underdelen grundmålad, det går framåt! bordsskivan är nästan färdigslipad (finputs kvar) så jag hoppas att vi piffar lite till till helgen! vill att det ska bli klaaaart :) frågan är bara vad vi ska göra med själva skivan? mörkbrun bets, grå bets eller måla vitt? svårt val.

aja, nu ska jag ta å borsta taggarna och gå till bussen :)

ha en underbar dag i vårsolen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback