5.31

ni kan inte ana hur glad jag är, jag ska jobba! :D har inte jobbat sedan någon gång i april så det känns helt underbart att få kliva upp alldeles för tidigt, sätta sig på bussen och åka i riktning mot jobbet :) ett par timmar idag och ett par timmar imorgon lär det bli och jag håller tummarna på mera..

igår var vi på bio och såg hunger games, jag rekommenderar den verkligen.. höll på att klämma sönder andreas hand emellanåt och var rejält nervös under en del av filmen. huvva! men se den! om inte nu så på dvd när den kommer :)

hann även med en hel del annat igår, bokade tid för min massage som jag fick när jag fyllde år, fotvård (behövs!), beställde en kursbok, fixade bankärende, tog en promenad till coop och handlade och planerade lite för vad jag måste hinna med idag.. blir helt annorlunda när jobbet knycker ett par timmar men vilken energi det ger!

nu är det dags att dricka upp kaffet och överväga cykeltur till jobbet.. skulle vara skönt men är ett litet minus när jag har seminarium klockan ett och måste hinna med en del innan. men det löser sig!

ha en fin dag :)

Kommentarer
Postat av: Mumlan

kul! hörs som en helt underbar dag =)

Puzz

2012-05-24 @ 08:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback