slappardagen är över..

idag är det ny dag, ny kurs och nya möjligheter.. tog mig en gå/löptur igår (mest promenad) och resten av dagen gjorde jag nog ingenting egentligen.. så himla lat!

men..

när hjärtat kom hem från jobbet hade han en blompåse i handen så jag frågade vad det var (för inte brukar han köpa blommor bara sådär), han sträckte fram påsen, blommor till mig <3



och jag som älskar tulpaner struttade runt här och ställde dom i vatten och var allmänt glad.. efter ett tag frågar han vad det är för dag.. glödlampa! igår var första gången han på riktigt kom ihåg (själv) att vi hade en "månads-dag", 1 år och 5 månader.. tiden går så himla fort! men den här gången hade jag glömt, dumma jag! men vi gick iaf ut och åt, en okej men inte riktigt rätt hamburgare blev det på pub rött här nere. dom borde göra sina burgare själv och inte bara steka på en färdigköpt.. sen pös jag iväg till ålidhem och tjattrade med frida och carro resten av kvällen.

blev vaken till efter tolv för att få se sveriges mästerkock (på play) och när skellefteå satte in den avgörande pucken.. ikväll är det final i biggest loser! det får man inte missa..

nu ska jag ta och göra mig klar för skolan, hoppas att föreläsningen är sjuukt intressant idag och att ni får en fin dag i vårsolen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback