one day off..

än så länge är jag ledig och det känns bra fast jag hade lika gärna kunnat jobba men om dom inte ringer så ringer dom inte.. hur som så blev jag kvar på jobbet till kvart över fem igår så fick en hel del gjort :)

tog en cykeltur (till jobbet) efter middagen för att se hur lång tid det tog, 23 minuter kommer det nog ta så om man cyklar kvart över vilket är den normala tiden jag går hemifrån så borde jag ju vara på plats till sju (om jag inte gör en supermegavurpa ;).. blir nog bra, får se vad det är för väder nästa gång jag ska jobba :)

idag har jag hur som legat och dragit mig i två timmar, surfade runt med mobilen och läste lite innan jag klev upp, kaffesuget tog övertaget till slut.. nu väntar jag på att mobilen ska ladda upp sig lite så att jag får någon musik när jag går ut i vårvärmen, en liten promenad skulle ju sitta fint :)

nä nu ska jag göra nåt annat, typ dricka kaffe och surfa runt på braiga bloggar! ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback