morning!

här vare mörkt.. känns konstigt att stiga upp till jobb till mörker helt plötsligt, tog emot att få benen över sängkanten men nu sitter jag här. sömndrucken. och riktigt sur över att klockan har ställts om just i söndags.. suck!

vägde mig med packning innan jag gick till tentan igår, 11,4 kilos övervikt.. urk! svetten rann när vi kom till öp.. myyysigt! skrev för brinnande livet och trodde dom första tio minuterna att jag skulle blanka tentan (alltså inte skriva något alls) men till slut kom jag äntligen igång.. nu önskar jag lycka till till alla vänner som skriver idag!

annars så har helgen bjudit på goda middagar och gott sällskap, provade på att göra kycklingrullader á la leif mannerström (man ruuullar dom).. det funkade och blev helt okej, dock lite för torrt enligt mig. dagen innan blev det grekisk pytt, mumsigt!

annars var det en hel del plugg (och mycket slapp med..), årets första cykeltur (som höll på att ta kol på mig) och massvis med mys!

nu ska jag dricka upp mitt kaffe, sen blir det jobb! ha en fin dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback