läsa läsa läsa..

det är det som är felet med juridik, det är ett evigt läsande.. har tragglat rättegångsfall sedan jag klev upp, ätit gröt med rättegångsfall, druckit kaffe med rättegångsfall.. nu ligger dom överallt och jag är förvirrad. behöver en liten paus så den tar jag här :)

ska möta upp min grupp på skolan om 30 minuter, blir en heldag trots det fina vädret.. suck. hade velat göra en repris på gårdagens 70-minuters promenad i underbara 8 plus och sedan bara fortsatt med allt annat viktigt.

har börjat fundera på att skippa hemfärden i nästa vecka, lite tenta-ångest börjar krypa sig på.. tror att tentan kan bli riktigt jävlig trots att man får ha med sig allt mellan himmel och jord (det är väl det som är det jävliga i det hela, själva haken)..

men hur som så måste jag planera alla kakbak, för ska man ha kalas ska man ha kakor.. och tårta. eller smörgåstårta? och bullar.. äh. jag har ångest, finns inte tillräckligt med plats i våran lilla frys heller så det blir väl till att starta upp den stora för att förvara.

men först ska jag ta tag i skolan, kanske blir vi klara med det sista seminariumet idag.. tar nästa på måndag, kompletterar lite på onsdag och tutar å kör med läsning efter det.. tentan närmar sig med stormsteg, snart är den den 26e..

ha en underbar dag i solen, själv stänger jag in mig på uni (får dock inflika att det är med gott sällskap)..

Kommentarer
Postat av: Mumlan

Ha en fiin dag du me. Om det är nån tröst så ska jag oxå stänga in mig hela dan. Och där ser man inte ens vad det är för väder, men det gör inget. Puzz

2012-03-02 @ 08:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback