handy(wo)man

minns ni kaffebryggaren som jävlades? det gjorde den igår med.. fick lirka i över fem minuter innan jag lyckades få igång vattenflödet i den = jag blev less! så när jag kom hem från universitetet och hade lagat middag och vi hade ätit så la jag fram förslaget att vi kunde skruva upp den och se om vi kunde pilla lite på vattenpumpen för att rengöra den, min idé var att den var trög av allt kalk. andreas lämnade mig dock ensam med hans underbart fina kaffebryggare och jag skruvade isär allt som går att skruva isär och insåg att jag inte kunde göra nåt.. så jag skruvade ihop den igen och drog igång bryggaren för att dra igenom den ett par gånger för att se så att den fungerar.. yeah right, den läcker som ett såll! wiiihoooo.. eller :'( jag älskar kaffet den gör och den är fin, och nu har jag förstört den och måste köpa oss en ny.. en ny king of coffee!

fast jag har ju några funderingar på vad jag ska köpa då, lägger upp dom här nedan så får ni hjälpa till ;)

1. Moccamaster


2. Café caprice




3. King of coffee




vi har nummer tre nu, fast i silver.. och den är grym. men har hört att dom andra ska vara bra med, riktigt bra! så rösta på er "favorit".. (utseendemässigt är min nog nummer ett... eller två.... eller kanske tre)

nu ska jag dricka mitt kok-kaffe och göra mig klar för en heldag med plugg!

Kommentarer
Postat av: Mumlan

Varför lämna ett koncept som funkar och ni är nöjda med. Nummer 3 så klart.

Puzz

2012-03-16 @ 08:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback