..

då var man återigen ett år äldre och lite visare än förra året..

hade en superskön födelsedag, för en gångs skull tog jag det bara lugnt.. inget kalas och ingen stress, underbart! fick frukost på säng av älsklingen på en bricka jag önskat mig :)



fick också ett presentkort på en massage (väl behövd!) och av min vän lena fick jag en "mjölk-ko" och en superduperfin tröja!



sedan tog vi en heldag på stan och snurrade runt i alla butiker tills fötterna blödde, det var dock andreas som shoppade och jag tittade på.. får spara mina pengar till en kaffebryggare ;)
på kvällen käkade vi underbart god mat, tittade på film och myste i soffan.. la oss i okej tid och vaknade pigga igår.

hade ett litet kalas med svärmor, svärfar, svägerskan med kids.. sjuukt mycke fika blev det iaf! tittade på modo-förlusten och avslutade helgen med tre timmars aktivt plugg. de ni!

när systeryster var upp med felicia förra helgen så fick jag ett ställ till min diskmedelspump och extra prylar, så nu pryder det här vår diskbänk :)  (är nog dags att köpa en färgglad diskborste)



nu ska jag ta och göra mig klar för ett litet sjukhusbesök och sen blir det jobb.. snön öser ner ute så det är väl på sin plats att klä på sig "vinterkläderna" igen, suck!

hoppas ni får en fin dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback