mornin' mates!

uppe med tuppen idag, tog mig en liten promenad med löpintervaller nu på morgonen och ska snart cykla iväg till tandläkaren.. känns som en bra start trots dagens värdelösa morgonhumör. men innan cykelturen ska jag hinna med att måla sista varvet på köksbordet, äntligen börjar det bli färdigt!

annars har det varit en lugn och skön helg där all tid har lagts på hemmet och karln, åker ju snart hemöver i nästan nio veckor så man måste passa på medan man kan.. kommer nog kännas underbart att komma hem hit igen i augusti och skönt att vara hemma över sommaren, man slappnar av på ett annat sätt där.

menmen, nu ska jag måla så jag hinner till tandläkaren och sen ska jag ladda för veckans vardagslyx - massage! underbart kommer det bli!

ha en finfin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback