d-day!

sitter och sörplar för varmt kaffe för att hinna med att läsa dom sista (enligt mig) viktiga sidorna i en bok innan jag ska iväg på tentan.. det går sisådär. men nog fan ska jag klara den här tentan, tre små fjuttiga frågor. sex timmar. jo jag tror det iaf, det känns lovande men ska inte ta ut någon seger i förskott ändå. men håll tummen för mig idag nu, för idag kan vara dagen då jag blir 50% civilekonom! hoppas ni får en fin dag, själv spenderar jag den med en sallad och en flaska vatten (och nåågra karameller) på östra paviljongen sal 2. wiihoo! solen skiner som aldrig förr! ps. ikväll bär det iväg med jobbet på räkbåten :)

Kommentarer
Postat av: Mumlan

Jag håller tummen!

Ring när du är klar



Puzz

2012-06-07 @ 08:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback