älg!

drog mig ur sängen imorsse och drog på mig träningskläderna, tog bilen till regementet och började springa.. urk! när jag kommit lite mer än halvvägs på min runda så hör jag hur det prasslar i skogen.. aja tänker jag det är väl nån som håller på att ta någon kvist eller nåt (ni vet hur människor kan vara) men tji fick jag, ut hoppar en älg! nog för att den var en 20 meter ifrån mig men den hade en jävla fart (jag med!).. fick en liten kick och glömde hur jobbigt det just var för en sekund. även fast man sett tusentals älgar (kanske överdriver lite) så är det liksom rätt häftigt ändå. nästa gång kanske det är en björn i graningeskogarna? who knows..

nu ska jag fortsätta packa, det blir liksom aldrig klart.

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag hade skitit ner mig! :) och nämn inte ens björn, då vågar jag inte bege mig ut!

2012-06-14 @ 13:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback