tenta: check!

förhoppningsvis kan jag tillskriva mig 7,5 högskolepoäng till nu vilket innebär att jag är 37,5% civilekonom.. på onsdag börjar inriktningen mot revision så det blir spännande, eller nja.. har handelsrätt hela våren men det funkar ju :)

men bäst av allt är att nek a är slut om det står g på förstasidan!

efter tentan tog jag ett pass på iksu innan lunch och efter det tog jag bussen till ersboda för att möta upp andreas.. handlade lite och åkte hem för att fixa inför morgondagen. fick vara lite händig och sy (vad vågar jag inte skriva) men det blev okej, kunde ha blivit bättre men svårt när man inte riktigt orkar eller har motivation till att sitta vid maskinen. tre vänner kom hit så vi har tittat på hockey, käkat hemmagjorda hamburgare, sjungit singstar och grabbarna har spelat poker på sidan av.

nu har jag skallat kudden, ska släcka ner datorn och läsa en VANLIG bok för en gångs skull.. ska bli riktigt skönt att kunna glömma vad man läser sekunden efter utan att det gör något ;P

men god natt på er alla! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback