ledig

riktigt skönt att få sova ut och veta att det inte händer någonting alls idag.. inget planerat, ingen press eller stress, lovely! men det hade såklart varit bra att jobba.. nej istället så har jag gjort mig en lista som jag ska göra, lite saker jag inte gjort som jag borde göra och som passar ypperligt idag när jag är all alone och karln är på villovägar.

som jag skrev så fick vi en toppenkväll på nyårsafton med fina vänner, bekanta och en massa härliga kids! avnjöt en trerätters middag på rekordtid ;), spelade sällskapsspel, käkade ost & kex och ringde in det nya året med jan malmsjö på tv'n och en nyårspuss såklart!
satt uppe och surrade någon timma efter tolvslaget men vi la oss tidigt och skönt var väl det, iaf sådär dagen efter när man inte var allt för trött och slut.

spenderade nyårsdagen mestadels hos svärmor och svärfar med en massa godsaker.. riktigt trevligt!

men nu är det nytt år och hittills har jag inte ätit en enda sötsak och vi får väl se hur länge det håller i sig.. förhoppningsvis till helgen iaf, någon måtta får det vara.

nu är dag dags att springa till tvättstugan igen och sedan börja beta av dagens lista.. för visst är det bättre att skriva upp sakerna man ska göra än att bara ha dom i skallen, lättare att komma ihåg och inte förtränga något då. men lång är den men det ska gå :)

ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Mumlan

Skönt me ledig dag. Har varit till AF, fick förlängt jobb bidrag till 8/10, vilket innebär att Eurosko kan ha mig hur lite eller mycket de vill och ändå få bidrag på mig. Däremellan så får jag aktivitetsstöd. Eventuellt så kan jag även vara i Kramfors. Känns otroligt skönt

Puzz

2012-01-03 @ 14:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback