i väntan på junior-vm..

tack och bock modo för att ni kammade hem segern efter två lååånga mål-lösa perioder, bara en bonus att det var mot timrå också.. eller bonus? det gjorde väl egentligen hela matchen ;) nu ligger jag i sängen tillsammans med "jullovets" skolarbete, håller på att läsa sönder artikeln africa rising och komma igång på en någorlunda text, har skrivit två a4 med ordbajs och hoppas att det ska leda mig någonvart.. imorgon. men annars så väntar jag mest på junior-vm-finalen som börjar om tre timmar, vet inte riktigt hur vi ska kunna hålla oss vakna men har laddat upp med physalis och mango i mängder (substitut för godis från mitt håll).. känner dock att ögonen börjar falla redan nu,



vad tror ni om en powernap? kommer man att ta sig upp då igen..

kanske vore bättre med en nattlig promenad på någon timma så att man får upp lite energi. eller äh, jag tror jag smyger in i vardagsrummet och kryper ner bredvid min prins i soffan.. för det är jag värd efter en heldag med jobb, plugg och hockey-nerver..

håll tummen för att vi lyckas hålla oss vakna nu! och till er som tänker missa finalen säger jag natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback