full fart!

bloggen har hamnat lite på efterkälken, inte för att jag har något vettigt att skriva ändå.. har kommit igång med lite träning, varit på iksu tre dagar av fyra nu och det känns skönt :) stegräknaren är min bästa vän tror jag (av materiella ting), den ger mig lite ork till iaf.

annars händer inte så mycket, skolan har dragit igång igen som sagt och jag jobbar och har mig på sidan om.. när man väl får en stund över så kan jag skryta med att jag lite smått börjat åka skridskor, riktigt roligt! och annars försöker jag mest ta det lite lugnt, känner att man ska passa på så här innan tentaveckan och allt.. värst av allt är väl att jag spenderar alldeles för mycket tid vid spindelharpan, måste verkligen lägga av med det.

äh inget vettigt att säga, ska göra mig klar för att gå på föreläsning.. idag kommer nämligen finansdepartementet på besök så det lär bli trevligt :) sen toppar vi det med ett seminarium i eftermiddag.

ha're bra!

Kommentarer
Postat av: Therése

Haha, min blogg ligger typ i koma? Önskar att jag var lika hurtig som du och tränade.. Men mest önskar jag att jag hade tillgång till en PC med Spindelharpan ;b


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback